Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je zajímavé, že nekvalifikovaní zaměstnanci se domnívají, že mají těžký pracovní život. Opravdu si myslí, že my ostatní v práci odpočíváme, svačíme, kdy nás napadne, nejsme přetížení, nebolí nás záda a prakticky celý den kouříme? Možná by těm nekvalifikovaným měl někdo vysvětlit, jaká je realita.

2 0
možnosti

Jelikož mám zkušenosti z obojího, doporučuju vám, zkuste si tu nekvalifikovanou práci a pak porovnávejte. Mně osobně krátká zkušenost stačila, abych přehodnotila to, co jsem považovala za těžké podmínky v mé kvalifikované práci, a i když jde člověk domů kolikrát pěkně utahaný, určitě bych neměnila, ani omylem. Vůbec jim tu dřinu a buzeraci k tomu nezávidím. Dík, že to někdo vůbec dělá.

0 0
možnosti

J23a93n 26R18á71ž

28. 6. 2018 22:18

Mám obavu, že není už daleko doba, kdy stížnosti na špatné pracovní podmínky nekvalifikovaných zaměstnanců budou u těch šťastnějších z nich nahrazeny projevy "Díky Bože, že vůbec práci mám"!

1 0
možnosti

Podivny clanek.

casto vidim i zde v Ceske republice, jak si pokladni odskoci. jednoduse zmackne nejake tlacitko a prijde jina stakovou podivnou kovovou krabickou, kterou zasune misto te odskocivsi si pokladne a jede se dal.

Pisete, ze jste pracoval v Nemecku, smim se zeptat kde a jako co?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, záleží na druhu supermarketu. Pracoval jsem u Drážďan ve velkoskladu s potravinami jako úklidový pracovník. Prakticky jsem tam žil skoro 7 měsíců, protože práce to byla fulltime, takže jsem tam chodil i nakupovat, mluvil s lidmi, ptal se.

0 0
možnosti

To je výborné! Supermarkety mají nouzi o pracovníka, ale do pokladen si vybírají i podle vzhledu! Nenapadlo Vás, že je to příliš velký žvást?

Patnáct hodin, a ani na záchod nemohl? To se tam pos... a několikrát poch...?

Pozval ten ubohý hoch na kontrolu nepozve inspekci práce. Ta jistě ráda jeho tížnost přešetří.

Myslíte, že si horník může odskočit na cigaretu? Kolik dvanáctiminutových cigaret byste dopřál svému zaměstnanci v normální osmihodinové směně, byl-li byste zaměstnavatelem?

1 1
možnosti
Foto

Dobrý den, co se týče vzhledu u pracovních pohovorů, to je běžná zkušenost zejména u jednoho nejmenovaného supermarketu, který momentálně nabízí za práci na pokladně na HPP průměrnou měsíční mzdu, v Praze. A je to pochopitelné. A jelikož jsem pracoval i v Německu, i zde, v Praze, je celkem běžné, že si mohu dojít na krátkou cigaretovou pauzu. Takže ano, já bych s tím, jakožto zaměstnavatel, problém neměl. A dojít si na cigaretu jednou za dvě hodiny nevidím jako překážku.

1 0
možnosti

Cit. "brigádník na pokladně mi sdělil, po krátkém rozhovoru, že je dnes již patnáct hodin za pokladnou. „Takže na záchod si nemůžete dojít"

To musí mít ten brigádník hodně velkou kapacitu močového měchýře.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, je to nadnesené. Ovšem situace, kdy je ve frontě třeba šest zákazníků, a Vám se chce na záchod a nemůžete uzavřít pokladnu, jsou velice běžné, brigádník není sám. Článek je spíše míněn v tom smyslu, že podmínky těch pracovníků jsou opravdu na hranici otročení. A je to také spíše k zamyšlení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS